dissabte, 28 de juny del 2014

Poloonja: polo de taronja


Ja ha arribat l'estiu, i amb ell el canvi de rutines. Fins que no m'acostumo, passen uns dies que no sé ben bé ni quin dia de la setmana és, ni gairebé on som. Això m'ha passat també amb la convocatòria del bloc Memòries d'una cuinera, que si em descuido no hi arribo!!!
 
Aquesta vegada ens animaven a fer polos, jo no n'havia fet mai. Aìxò és una de les coses fantàstiques d'aquestes convocatòries, que moltes vegades et motiven a provar de fer coses noves.
 
He fet uns polos molt senzills, amb refresc de taronja. I els he posat nom de moble d'Ikea... Primer els volia dir "Polonja", amb una o, però com que això també vol dir "Polònia", doncs hi he afegit una altra "o" i tan contenta. I aquí els teniu, els polos de la república independent de casa meva... Som-hi!!!
 
Ingredients
  • 200 ml de refresc de taronja
  • 1/2 llimona
  • 2 cullerades de sucre morè
Preparació
 
Posem en un got el refresc de taronja, el suc de la mitja llimona i el sucre. El posem al microones un minut a la temperatura mínima.
 

Treiem el got del microones, remenem bé i deixem que s'atemperi. Posem el contingut en els motllos (amb aquestes quantitats han sortit els tres polos que veieu) i al congelador, com a mínim 4 o sis hores.
 
I ja els tenim!!! Ja només ens queda treure del motllo i a llepar!!!
 
Que tingueu un dolç cap de setmana!!!

6 comentaris :

  1. El classic polo de taronja, el millor! Quins records... deliciosos! Un petó maca

    "Les receptes que m'agraden"

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, Pilar, com el "Popeye", oi? Moltes gràcies i una abraçada,

      Elimina
  2. sempre em decanto més pels polos de llimona, però aquests han d'estar boníssims!!! Moltíssimes gràcies per participar. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltres, Judith, si no fos per la convocatòria probablement no m'hagués animat a fer-los!!!
      Una abraçada,

      Elimina
  3. Super refrescant i ben natural!! bon estiu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Teresa, bon estiu per vosaltres també!!
      Una abraçada,

      Elimina

M'encanta llegir els teus comentaris. Gràcies per visitar-me, i fins aviat!!!